Nyheter

Hasj er farlig, for mange

 Jeg har sett nok til å kunne si at hasj kan være livsfarlig, spesielt for barn og unge i sårbare utviklingsfaser, skriver Liv Esther Lien. Hennes sønn tok livet sitt i 2007. FOTO: Storfjell, Ingar


Jeg har sett nok til å kunne si at hasj kan være livsfarlig, spesielt for barn og unge i sårbare utviklingsfaser, skriver Liv Esther Lien. Hennes sønn tok livet sitt i 2007. FOTO: Storfjell, Ingar

Kan du som tar til orde for legalisering av hasj, forstå noe av den smerten vi opplevde da vår sønn fortalte om å høre stemmer, søvnløse netter og selvmordstanker? Etter å ha fulgt debatten om legalisering av hasj over tid, velger jeg nå å dele vår historie. Ikke som fagperson, men som mor med tøffe livserfaringer på området. Jeg tror at det som skjedde med min sønn, har skjedd før og kommer til å skje igjen. Vi som rammes, orker sjelden å delta i debatten. Les hele innlegget her

Innlegget er skrevet av Liv Esther Lien, Aftenposten.no publisert 09.12.2014.

Diskusjon

Det er stengt for kommentarer.

- -

Arkiv